Tjingeling!



Steg upp för en timme sedan.
Var tvungen att ta en rejäl sovmorgon, för har varit sååå trött de senaste dagarna!

När jag vaknade skulle jag lägga på telefonen ( brukar inte stänga av den, men ville vara säääker på att inte bli väckt ). Telefonen går igång och jag knappar in PIN-koden, som visar sig vara fel. Groggig som man känner sig när man är nyvaknad, så tänkte jag att okej, det är för att jag är trött och trodde att NU kom jag på den. Den var också fel...då blev jag lite nervös. Funderade en stund och kom på den - trodde jag.


Tryck in PUK-koden. Heh, var är mina papper? Om ni känner mig, så vet ni att jag sääällan vet var papper är...( men jag är på bättringsvägen!:) Så ringde TELE 2 från min andra telefon och nu är det fixat!:)

Har ätit jordgubbar till frukost. Ska ta lite vattenmelon också - bra med frukter på REA!:P

Ha en superb dag allihopa!

Kommentarer
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0