Ännu en morgon


Så var det morgon igen. Tvättar kläder som en tok, eftersom jag inte har egen tvättmaskin i nya lägenheten så vill jag hinna tvätta allt nu. Har ingen lust att genast behöva springa ner till tvättstugan nämligen. Börjar se kalt ut på väggarna här, medan golvet är fullproppat av lådor.


Imorgon får jag kameran hit ( glömde den i Finland ) så då kan jag ta lite bilder.

Imorgon flyttar jag också!:D Ska bli så kul! Ser verkligen fram emot det!

Jag har världens bästa Mommo och Moffa, som har lovat komma hit och hjälpa mig hela helgen!:D Imorgon bitti ska jag möta dem vid båten.

Så, nu lite kaffe, sedan fortsätta rensa här och sedan en sväng till stan!
Ha en riktigt superb dag!:)

Kommentarer
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0