I dag är också en dag

image375

I helgen kommer min morbror hit, ska bli jättekul!:D
Känner mig heeelt isolerad nu när jag varit sjuk och vi har sommarlov från skolan. Pappa ringde ett snabbt samtal tidigare i dag, men med någon annan bekanting har jag inte pratat.

Har nästan tunghäfta av för lite prat. Behöver babbla. Skvallra. Vad som helst!
Ska ringa Antonia. Hoppas hon är i Stockholm och vill käka lunch imorn:)

Har två jobbintervjuer imorgon. Yes! En sten som lyfts från mina axlar, haha. Det är i och för sig jobb inom äldrevården, men what the häck. Alltid något och det är vad jag har erfarenhet inom så...

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till på jobbintervjuerna!

2008-05-15 @ 17:06:33
URL: http://manillas.blogg.se
Postat av: alexandra

roligt! lycka till

2008-05-15 @ 17:30:16
URL: http://alexandradesign.blogg.se
Postat av: marlouk

Lycka till med intervjuerna!
Åh den som hade en sån tulpanrabatt!

2008-05-15 @ 20:03:27
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0