Tillbaka från de döda...

image316

Så känns det åtminstone. Det blev väldigt lite bloggande igår. Har nog aldrig mått så skit som då - kunde stå upp några sekunder och sen höll jag på att svimma eller spy. Tillslut gick det bara att sova, för höll jag upp ögonen någon längre stund så blev jag alldeles kallsvettig. Osv osv...

Känns lite bättre i dag i alla fall, kan dock fortfarande inte stå upp någon längre stund, så ligger och kollar film - vilket jag inte kunde göra igår, till och med det var för ansträngande. Heh...

Solen skiner i alla fall fortfarande, men vet inte om det är så varmt??


Vad ska ni hitta på i dag då?
Ha det riktigt superbt!!!:)

Kommentarer
Postat av: marlouk

Skönt att höra att du mår bättre!
Har hunnit fundera på olika rescue metoder:)

2008-05-13 @ 11:42:17
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0