Tjingeling allihopa!

image312

Är helt degig i dag,

har varit på gång nån sjuka de senaste dagarna, men "smart" som jag är så genast det känns bättre så ger jag mig ut på en massa ärenden på stan hit och dit och så vaknar jag nästa morgon och känner mig 100 gånger sämre...hmm...skulle nog inte ha sagt att jag aldrig blir sjuk nu för tiden, haha:P Borde ha tagit i trä! Meeen, har ingen feber i alla fall - tror jag och det är vääääldigt vääälidgt länge sedan sist:)

Hoppade just till för andra gången i dag...det smäller i våningen ovanför! 2 ggr har det gjort nu, så där riktigt ordentligt, fattar inte vad det kan vara...Ingen är hemma i alla fall...

Spöööken!:P *haha*

Ha en riktigt superb dag allihopa!
Kram!:)

Kommentarer
Postat av: Fashion

Fin blogg:)

2008-05-12 @ 11:47:40
URL: http://fashion.blogg.se
Postat av: Susan

Jadu...det kanske befinner sig ett litet spöke där uppe=)

2008-05-13 @ 10:46:19
URL: http://eliottsmamma.blogg.se
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0