Britney Spears - Circus!

Igår trillade Britney's nya album ' Circus ' ner i min postlåda och jag kan bara säga en sak: Jag älskar det!

Helt klart är det här det bästa albumet hon någonsin gjort och av 15 låtar är det bara 2 som jag inte gillar alltför mycket. Favoriterna är 'Circus, 'If U seek Amy,' 'Shattered Glass,' 'Out from Under' och 'Phonography' ( bonusspår i Deluxe - versionen! ) Jag är helt säker på att det här blir den verkliga comebacken för Britney - och trots att man känner igen hennes musikstil så är den ändå annorlunda och den får det verkligen att rycka i dansmusklerna! Har ni hört några låtar ännu, andra än 'Womanizer?' Vad tyckte ni?


Vill ni höra henne prata om sitt nya album, kolla
här! Och vill ni se en preview på hennes kommande video till låten 'Circus,' kolla här!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Visst är den! Ja, filmen var underbar :) Har du sett den?

2008-11-29 @ 16:13:24
URL: http://makecookiesnotwar.blogg.se/
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0