Ännu en dag har passerat

Har varit en rätt lugn dag idag. Efter skolan gick jag till min favoritbokhandel vid Odenplan och hittade en bok som verkar riktigt spännande, för bara 15 kr. Bra va?:) När jag kom hem slängde jag mig på soffan och hade rejäl huvudvärk så det blev att ta det lugnt och kolla America's Next Top Model Säsong 11 ( så klart!:)

Under kvällen har jag funderat en del på utbildningen igen. Känns verkligen inte som att vi får valuta för pengarna och jag är totalt oengagerad och ointresserad. Jag TÄNKER skriva boken, men utbildningen vet jag inte vad jag ska tycka om egentligen. Okej, vi har textgenomgång imorgon och så har jag träff med min handledare, så jag får se...

Nu blev det natten snyggingar! Sov gott!

Kommentarer
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0