Godermorgon!

Det är en blåsig morgon idag! Träden vajar hit och dit och det är rejält mulet. Jag skrev upplägget för 5 kapitel igår. Sedan började jag skriva ner dem mer utförligt och tänkte fortsätta med det idag. Om jag får de här fem kapitlen skrivna, så tror jag flera pusselbitar för dem som kommer efter faller på plats. Det får jag i alla fall hoppas! När jag satt och funderade på kapitlen igår och satt ensam hemma, blev jag nästan mörkrädd, haha. Fast det är väl ett bra tecken då jag har tänkt skriva något kusligt?

Hur är det med er idag då?

Kommentarer
Postat av: Andrine

Fin blogg du har!!

2008-10-05 @ 09:27:01
URL: http://aaas.blogg.se/
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0