Godmorgon fredagsbarn!

Hoppas ni alla sovit riktigt gott? Steg upp tidigt, men har sovit rätt bra. Nu väntar jag bara på att de främmande männen ( tyvärr inga snyggingar ) ska ställa sig här utanför fönstret och skapa tillfälligt kaos - det vill säga påbörja morgonens renovering. Mellan kl 8 och 10 kommer vattnet att vara avstängt...

Idag blir det textgenomgång i skolan och tro det eller inte, men jag har lämnat in en text. I och för sig samma sak som jag skrivit om och om igen typ 10 ggr nu, men alltid något och hoppas att gruppen kan ge synpunkter på hur jag ska komma vidare. Ikväll ska jag och Sandra sedan på öl med en finlandssvensk förening - ska bli kul!:)

Ha en kanonbra dag allihopa!
Kram!

Kommentarer
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0