Hela huset rasar?!

Nu vet jag vad tortyr är. Det är att sitta i en lägenhet medan byggarbetare tvättar fasaden och oljudet är öronbedövande och håller på i över 2 h utan uppehåll! Det började strax efter 7 och höll på nästan till 10 och JAG HÖRDE KNAPPT VAD JAG SJÄLV TÄNKTE UTAN ATT SKRIKA HÖGT!

Det har äntligen slutat, fast det ringer fortfarande i öronen. Fy sjutton om det ska vara så här varje morgon i två veckor! Igår eftermiddag täckte de för fönstren också, så vi ser inte ut, haha. Nu dunkar det på balkongen, jag antar att vi har några främmande män på besök som strax ska sätta igång med oljudet igen.

DOINK!

Kommentarer
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0