Snart en ny vecka!

Då var det söndagkväll. Sitter här och har just färgat håret - bild kommer imorgon! Det blev mörkbrunt igen. Var så trött på min förra hårfärg, jag gillade den men det är aldrig snyggt med en massa utväxt! Så har jag pratat med en på klassen som hade en massa bra idéer angående min story, hjälpte verkligen att prata med henne. Känns som att jag kan skriva vidare nu och framför allt vet hur jag ska lägga upp det hela! Ett steg framåt alltså, efter all skrivkramp! Ett tips om ni tycker om att skriva, så är att ha någon som kan kolla på era texter och ge KONSTRUKTIV feedback! Har ni en dålig dag och vill känna er bra - fråga familjen och vännerna, de säger alltid att man skriver bra. Vill ni komma vidare - hitta någon som kan kolla på texten på ett objektivt sätt!:)

Hur har er dag varit?

Kommentarer
Postat av: Filippa

fin header :)

2008-10-05 @ 19:31:41
URL: http://filsa.blogg.se/
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0