Beautiful morning?

Är stressad till tusen nu ingen. Och det gör ju inte saken bättre heller, för istället blir jag typ handlingsförlamad och får inte gjort ett dugg! Jag har dead-line för min kolumn idag och tror ni inte att jag fortfarande sitter här och funderar på vad sjutton jag ska skriva om? Blir inte bättre av att huvudet känns som om en hammare sitter där inne och dunkar...

Hmm, inte den bästa starten på dagen. Kanske borde göra något helt annat emellanåt så att jag blir på bättre humör?

Hur är det med er idag?

Glöm inte att tävla om härliga läppbalsam från Bettie's Galleria här!

Kommentarer
Postat av: idaN

tack så mkt :)

2008-09-10 @ 10:49:38
URL: http://ivn.blogg.se/
Postat av: sandra

Det är i såna stressade situationer du skulle behöva en av mina muffins ;)

Skoj att du kikade in på min sida, och lycka till med baket :D

Hälsn Sandra

2008-09-10 @ 13:20:16
URL: http://tassandra80.blogg.se/
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0