Efter helg kommer måndag

För varje ny vecka blir jag mer och mer förvånad över hur otroligt snabbt tiden går! Det är redan tre veckor sedan jag kom tillbaka till Stockholm och det känns som om jag inte gjort någonting - ändå har tiden rusat iväg! Idag är det i alla fall vårsol ute, trots att det är höst. Träden är orange och gula och det är riktigt härligt väder! Sandra är på praktik och jag skriver vidare. Har möte med min handledare igen på fredag, så måste ha NÅNTING att visa upp då:)

Igår kväll tog jag och Sandra en sväng i Gamla stan - var ju tvugna att ge oss ut på kändisspaning eftersom Zac Efron och Vanessa Hudgens har varit i stan! Men vi såg dem inte och det var kallt och ovanligt folktomt. Så vi åkte till Kista och tänkte lyxa till söndagskvällen med hämtmat från Food Court. Jag tror vi stod MINST en halvtimme och velade fram och tillbaka innan vi kunde bestämma oss för varsin maträtt! Sedan skulle vi välja glass till efterrätt och sedan en film att kolla på...inte klokt vad svårt det kan vara att bestämma sig!

Hur har er helg varit?

Kommentarer
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0