Fredagen går...

Det hade blivit missförstånd mellan mej och min handledare! Typiskt! I tisdags när jag träffade henne så sa hon att vi träffas nästa gång på fredag...men hon menade NÄSTA fredag! Jag rusade dit, var 10 minuter försenad ( punktlighet är något jag jobbar på! ) och när jag inte hittade henne så gick jag till receptionen och fick hjälp av kanslisten att kolla i lärarrummet osv. Dessutom hade jag glömt telefonen hemma, så jag kunde inte själv ringa henne, utan vi gjorde det från receptionen och då blev det klart att det är NÄSTA fredag vi ska träffas...Hur skulle jag kunna veta det?

Jag satte mig ner och läste, för kl 10 skulle jag träffa Sandra på stan. Vi gick och tog en fika vid Muffin Bakery och åt varsin megastor muffins! Kändes som om allt TV-folk kom dit under den tid vi var där, vilket var lite småkul. Sedan kilade vi vidare till Odenplan och till en bokhandel där som säljer überbilliga begagnade böcker i gott skick! Gillar den skarpt!:)

Nu håller jag på och tvättar och försöker hålla mig vaaakeeeen..........( Obs! Bilden är från Google, glömde min egen kamera hemma så kunde inte ta foto av den "äkta" muffinsen! )


Kommentarer
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0