Gooomorron gomorron!

Hur är läget med er idag? Jag steg upp kl 7 - då sätter nämligen byggjobbarna här utanför igång och börjar såga och hamra och ha sig...snacka om trevlig ( not! ) väckarklocka! Och nu är de ändå bara på huset mitt emot, kan tänka mig hur det blir när de är precis utanför fönstret, för det är fasaden som de fixar om och balkongerna och fönstren...

Jag ska strax kila iväg till mitt andra möte med min personliga handledare - Anna Schultze. Vi ska fortsätta bolla idéer för boken antar jag och fundera på hur jag ska komma igång ordentligt. Ska bli kul!

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Fia

Idag ska jag köp kläder. Tänk de. Ha d bra.

2008-09-26 @ 12:18:41
URL: http://fniterfia.blogg.se/
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0