Måndag igen!

Så var det en ny vecka igen. Innan man vet ordet av är det jul! Tiden går ju helt otroligt snabbt! Steg upp halvnio idag och har just varit nere i tvättstugan och lagt i en tvätt. Ska som vanligt försöka skriva något idag - lycka till? Igår satt jag och Sandra och kollade på en massa spöksajter och sånt, haha, skrämde upp oss rejält före läggdags. När jag hade släckt lampan och skulle sova, lade jag fort täcket över huvudet och vågade knappt kika fram ifall jag skulle få syn på en märklig figur i någon vrå...Tänk vad fantasin kan spela en för spratt!

Nu börjar jag bli hungrig, kanske dags för en tidig lunch?

Kommentarer
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0