Sen uppdatering

Heeej!!

Jag har varit lite frånvarande ett par dagar nu. Igår var jag sjuk, mådde illa och kände mig flunssig så det blev filmmarathon med syrran hela dagen och idag har jag jobbat på med historiken som inte är klar ännu. Jag har typ ett textavsnitt kvar att skriva, sedan...:) Så har vi spelat Buzz också - alltid lika kul!:)

Nu vill syrran att jag ska komma med henne och palla äppel - i regn och storm, suck...jag tror jag skippar det! Egentligen var det meningen att jag skulle åka tillbaka till Stockholm idag, men jag sköt upp det till söndag, så hinner jag fixa klart historiken först...

Hur är det med er då?

Kommentarer
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0