Tjingeling!

Lördagmorgon, den bästa morgonen på hela veckan eller vad säger ni? Dessutom skiner solen där ute så det kan inte bli bättre! I och för sig kunde min huvudvärk sluta men, det får jag väl ta som det kommer...

Nu är historiken inskickad! Kan knappt fatta det! Jag ska bara göra en intervju ännu - om jag får tag i personen ifråga ( har varit ganska så svårt... ) och sedan är det bara upp till föreningen att fixa fram foton och skicka alltihop till tryckeriet. En ENORM tyngd har lyft, det har varit en sån otrolig stress att ha det där ogjort!

Har inte bestämt mig för vad jag ska göra ännu idag, vad ska ni hitta på?

Kommentarer
Postat av: Jenny

åhh tacK:) va glad jag blev!! Det är min favorit!!

2008-09-06 @ 11:42:31
URL: http://yeahnysliv.blogg.se/
Postat av: Madde

svar: Ja, det är hur bra som helst och lika kul jämt!

2008-09-06 @ 11:58:34
URL: http://petite83.blogg.se/
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0