Löööördag!

Hej på er!

Har just vaknat och sitter med en stor mugg kaffe. Var ju på stan igår med Michaela och hade jättekul!:) Käkade gott på Amarillo och gick och kollade lite i butiker. Idag blir det krooogen med tjejerna - ser verkligen fram emot det! Först ska vi förfesta hos Sandra och sedan iväg ut. Innan dess ska jag hämta en skinnjacka som jag hittade igår på Vero Moda - har letat efter en i flera år men har aldrig haft råd med någon. Vid jul fick jag fått löfte om ett par vinterstövlar till julklapp som jag fortfarande har gått och kollat efter och så fixade det sig så att jag bytte stövlarna mot jackan.

Jag hoppas ni får en kanonbra helg allihopa!!
Kraaamen!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte fin/cool blogg du har //Malin :D

2009-02-09 @ 10:04:37
URL: http://malinmarcon.blogg.se/
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0