Blir lite sur nu...

Sitter i skolan. När jag satt på t-banan ringde en kompis från klassen och sa att ingen lärare är på plats och att vi tydligen inte har några lektioner nu på förmiddagen.

Jaha - kunde inte lärarna ha meddelat det???

De had ringt till läraren vi skulle ha och han hade bara sagt att nej, han är där hemma. Trots att det på schemat stod att vi skulle ha honom i dag. Så nu har vi bara textgenomgång kl 13.

Och grejen är att det inte direkt är första gången det händer.

Det tar en timme för mig till skolan en väg så orkade inte börja åka tillbaka, utan sitter här. Har suttit en stund i solen. SÅÅÅ härligt väder!:)

Kommentarer
Postat av: emelie

svar: Ja det är den verkligen :) Tack detsamma! Och superfin blogg!

2008-04-21 @ 11:31:00
Postat av: Karina

Det där har också hänt mig men numera får hela klassen SMS om en lektion uteblir. Jätteskönt!

Vad spännande med en psykologisk skräckis! Jag gillar såna. I alla fall på film. Har sett en där det är ett team med beteendevetare som åker ut på en ö för att öva och en efter en dör de. Alla misstänker varandra. Jättespännande, kommer inte ihåg vad den heter nu bara..?

Jag läser allt möjligt, senast läste jag "E=mc2 - Historien om världens mest kända ekvation" som är en populärvetenskaplig bok. Men jag har också nyligen läst en helt underbar bok som heter "Vindens skugga" av Carlos Ruiz Zafon, en saga som innehåller allt, kärlek, dramatik, våld, och spänning. Den kan jag rekommendera! Har du någon favorit att rekommendera?

Jo, vi (eller egentligen min mans föräldrar) har en stuga långt ute på Värmdö. Vi brukar var där mest på somrarna men försöker att hinna med lite på våren också. Vi hade helt fantastiskt väder i helgen, jag jobbade dock på lördagen så det blev inte så mycket att njuta av solen då :P

Var i Sthlm ligger din skola? Är det universitetet som du går på?

Kram

2008-04-21 @ 14:26:14
URL: http://fager.blogg.se
Postat av: sandra

gud va irriterande!!

2008-04-21 @ 15:48:05
URL: http://sundvik.blogg.se
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0