Tjenixen!

Halloj!

Det har blivit lite dåligt med uppdatering de senaste två dagarna. I söndags var det fullt upp, eftersom Vanessa for tillbaka till Frankrike igår. Då stack vi bland annat till Beyond Retro och provade de fluffigaste och de mest glittriga klänningarna vi hittade. Snacka om att vi hade kul!:D Så fort Vanessa mejlar mig fotona, så lägger jag upp dem^^

Igår tog jag flyget hit till Finland igen - såååå skönt att inte behöva ta båten, älskar att flyga! Och nu sitter jag och kollar på Supernatural ( brorsan var snäll och bandade in förra veckans avsnitt åt mig ) och har just ätit frukost. Ute blåser det och ösregnar, så det blir nog att stanna inne idag och inte mej emot eftersom jag har huset för mig själv - alla andra är i skolan/jobb.

Ha en riktigt suverän dag allihopa!
Ciao!

Kommentarer
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0