Underbar dag!

Vet ni vad? Det är helt fantastiskt - solen skiner idag! Från klarblå himmel! Efter att ha regnat i X antal dagar så tittar solen äntligen fram igen. Jag trodde knappt det var sant när jag vaknade:)

Jag har fortfarande historiken att sitta och jobba på idag...eftersom skolstarten närmar sig borde jag även få några sidor skrivna till den "vanliga" boken. Hmm. Någon annan som har lätt att ta stress av ogjorda saker?

Moffa ringde imorse och undrade om jag ville komma med till Juthbacka marknaden. En jättelik loppmarknad som hålls norrut under tre dagar varje år. Jag tror det är tre iaf? Skulle vara jättekul att åka, men jag hinner helt enkelt inte, så Mamma och brorsan far istället.

Vad ska ni snyggingar hitta på idag då?

Kommentarer
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0