Britney's nya dokumentär!

Syrran väckte mig 9:15 eftersom jag skulle skjutsa henne till bussen 8 km bort. Har sovit 8 h inatt, men känns som att jag skulle behöva sova 2 dygn på raken för att ta igen all sömnbrist....Hur är det med er idag? Har ni några roliga planer på gång?:)

Jag ska snart åka till Vörå och hälsa på Mommo och Moffa + Morbror och Morbrorinnan. Åker tillbaka till Stockholm imorgon nämligen så det gäller att passa på och hälsa på allihopa!:) Kollar som bäst på den nya dokumentären om Britney Spears " For The Record, " som hade premiär i söndags! Riktigt intressant - särskilt om man gillar Britney, som dessutom fyller 27 år idag! Hittar inte alla delar på Youtube ännu ( HQ ), men här är i alla fall del 1:




Ha en riktigt riktigt bra dag allihopa!
KRAM!!:)


Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Åh. Jagh kommer ihåg när man var typ 6 år. Då ville man va som henne. Hon var perfekt tyckte man.

Nu så vill man,,,ja, inte vara som henne antar jag.



Ps. Ny blogg

2008-12-02 @ 17:20:07
URL: http://alltutom.blogg.se/
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0