Heeeej snyggingar!

Så var det söndag igen! Och jag tog en lååång och behövlig sovmorgon ända till kvart över elva. Ligger på soffan som bäst och kollar på barnkanalen. Var jättetrött igår kväll så det blev ingen mer uppdatering just då - men nu så!:) Tog det lugnt framför Dansbandskampen med sushi, visst är det gott? Och vet ni vad - nästa lördag ska jag och Sandra iväg till Strängnäs på Dansbandskampen och kolla in favoriten Scotts live!:) Han är ju rätt söt den där sångaren va^^ Ska bli huuur kul som helst!

Nu ska jag fixa kaffe! Hur ser era planer för dagen ut, berätta!:)
KRAM!

Kommentarer
Postat av: daniella

kolla in min nya design.



har du någon "önskesminkning" du vill att jag ska göra?



xoxo

2008-12-07 @ 14:11:17
URL: http://thisismed.blogg.se/
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0