Morgon, redan?

Helluu snyggingar!

Hur är läget? Hoppas ni sovit gott och är pigga och glada! Själv får jag verkligen skärpa mig med vilken tid om kvällarna jag går och lägger mig - blir aldrig före 12 och sällan före 1 heller. Jag är som piggast då nämligen av någon konstig orsak...Sitter här och pimplar kaffe medan jag lyssnar på julmusik och försöker vakna. Har tänt ljus i röda lyktor också och igår hängde jag upp två apelsiner med nejlikor i. Myyyspyyys! Ska strax kila iväg till skolan, så får börja göra mig i ordning nu.

Ni ska ha en riktigt bra fredag allihopa!
Kraaam!:)

Kommentarer
Postat av: Jenny

mys med julmusik :)

2008-12-05 @ 08:57:49
URL: http://pennypie.blogg.se/
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0