VÄRLDENS ROLIGASTE KVÄLL!

Ojojoj, gårdagen blev verkligen huuur kul som helst! Redan kl 16 lämnade jag och Sandra lägenheten och stack till Strängnäs. Allt gick jättelätt, vi kom oss till arenan och fick bra platser. Sedan yrade vi runt, dansade och pratade med folk. Jag tog i hand med Peter Settman och så hälsade jag på juryn också - först på Magnus Carlsson och sedan på Thomas, som är min favorit av jurymedlemmarna, så jag sa åt honom:

" Du är bäst i hela juryn, så du vet! "
Magnus Carlsson: " Han? Han är ju dum i huvudet! "
( med ett leende )
" Nej nej, han är ju charmig! "

Då pussade Thomas mig på handen och jag hälsade på Anna innan jag gick jag vidare ut på dansgolvet. Det var helt annorlunda på plats än i TV och vill man veta vad som verkligen händer i showen, så ska man hålla sig till TV-rutan, men bra stämning och lagom med folk var det.

Sedan började problemen - jag och Sandra missade tåget hem och taxi från Strängnäs till Stockholm central skulle kosta 1400 kr - Oooops! Så vi fick erbjudande om nattlogi i Skara. Jag och Sandra som kan noll om Sveriges geografi - fram tills idag - tänkte att det var säkert runt 45 min utanför Stockholm, så vi hängde på. När vägskyltarna visade 150 km till Göteborg blev vi smått förskräckta...

Natten tillbringades i ett uuursnyggt vardagsrum. Jag sov på en fåtölj och Sandra i soffan bredvid och nu på morgonen fick vi skjuts till tågstationen och kom oss på tåget hem. Kl 16 kom vi trötta och glada tillbaka till lägenheten! En helt oförglömligt bra kväll!:)

Kommentarer
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0