Ännu en tidig morgon...



Halloj!


Steg upp för snart en timme sedan, har fixat lunch och frukost.
Ska strax hälla i mitt älskade kaffe, haha.
För I DAG har jag vatten i ledningarna igen - snacka om lättnad!
Det första jag gjorde när jag kommit mig upp var att vrida på kranen i badrummet...

Jahapp, i dag jobbar jag till två och imorgon är jag ledig.
Mamma kommer hit tidigt på morgonen och det här är inplanerat än så länge:

Tisdag: Allsång på skansen
Onsdag: Bio " Mamma Mia "

Kanske skulle åka en sväng till Drottningholm och Rosendahls trädgård också?

Ha en toppenbra dag allihopa!

KRAM!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, jag har inte somnat ännu och du har vaknat :O fast jag är i en annan tidzon iof... ha em bra dag:)

2008-07-13 @ 05:02:26
URL: http://elakacpbarn.blogg.se/
Postat av: Josefin

gmorron :D

2008-07-13 @ 05:03:41
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0