Förra veckan!

image240

Grilla med tjejerna på vappen. Kändes som evigheter sedan jag såg tjejerna sist, hmm, i och för sig var det senast i julas, så ett tag sen ja. Om det är någon som vet hur man ska äta så är det DA GANG, haha:P Urkul kväll var det! På bilden Sandra och jag - ser lite nippertippa ut, men jag tror och hoppas åtminstone att jag inte är det så där annars, haha:)

image241

Lördag. Jag och Minna. Förfest hos Sandra och sedan krog för hela slanten. Urkul kväll det också! Och eftersom det är något av en utmaning för mig att komma ihåg kameran, så har jag lånat bilderna av Mirre!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mysigt ni har det!

2008-05-08 @ 18:28:20
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0