4 timmar försenad

Tjingeling!

Jag måste fortfarande ha någon sorts jet-lag från hemkomsten. Sömnrytmen blev så upp och ner som den bara kunde i helgen och jag har inte lyckats få den på rätt sida ännu. Inatt låg jag fortfarande klarvaken kl 4 och när väckaren ringde kl 8 nu på morgonen så fanns det inte en chans att jag frivilligt skulle orka dra mig upp. Nästa gång jag vaknade var klockan 12...Så nu är dagens planer smått förskjutna, men som tur är så har jag inga tider att passa som gäller någon annan.

Ska skriva en synopsis till min handledare. Den ska vara inne ikväll och jag får verkligen ta mig en funderare, för det blir att ändra om MASSVIS och börja om från mening nr 1 igen. Bashistorien finns fortfarande kvar, men resten...Nåja, huvudsaken att det blir bra, eller hur?

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Linda

TACK så mkt, :D

ha en underbar dag :)

2009-02-04 @ 13:05:01
URL: http://lindahh.blogg.se/
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0