LÖÖÖRDAG!

Helluu snyggingar!

Hur mås det idag? Jag somnade jättesent igår och vaknade först 12:20 - Ooops! Gillar verkligen inte att vakna så sent, hela dagen försvinner på något sätt. Upplever ni samma sak, eller sover ni sååå länge ni vill utan problem?:) Nu är det redan en vecka sedan jag och Sandra var till Dansbandskampen! Inte klokt vad tiden går! Men ikväll blir det krogen med Minna och Lina istället. Ska bli kul att åka ut och festa på de "gamla vanliga" ställena igen, där vi höll till innan vi flyttade hemifrån. Antagligen är det samma gamla vanliga människor också, men det är ett annat problem, KUL kommer vi att ha ändå!

Nu ska jag dra en vinnare till tävlingen jag haft och sedan skriva skriva skriva.

Ha en kanonbra dag allihopa!
KRAAAAM!!!


Kommentarer
Postat av: mathilda

fin blogg du har ^^

2008-12-20 @ 22:31:19
URL: http://luxueuse.blogg.se/
Tidningsmetropolen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0